niedziela, 24 maja 2015

Tajemnica Eucharystii



Ja jestem z wami przez wszystkie dni aż do skończenia świata”
Mt 28,20




Fot: Kadr z filmu. 
Tajemnica Eucharystii to spektakl inspirowany objawieniami Cataliny Rivas z Boliwii. Maryja objaśnia głównej bohaterce w jaki sposób powinna przeżywać Eucharystię, która jest największym z cudów. Jest to także lekcja dla nas, jak uczestniczyć we Mszy Świętej. Catalina Rivas podczas przyjmowania Komunii Świętej usłyszała:
,,Ostatnia Wieczerza była momentem największej bliskości z moimi uczniami. W tej godzinie miłości ustanowiłem to, co w oczach ludzi może wydawać się największym szaleństwem, uczyniłem Siebie więźniem miłości. Ustanowiłem Eucharystię. Chciałem pozostać z wami aż do końca wieków, ponieważ Moja miłość nie mogła pozwolić na to, abyście pozostali sierotami, wy, których ukochałem bardziej niż Moje życie”.

Często współczesny człowiek nie wyobraża sobie tego daru i zastanawia się jak to możliwe, że Pan Jezus żyje pośród nas.
Czego jeszcze doświadczyła bohaterka podczas Mszy Świętej? Czy jej spojrzenie na Eucharystię zmieniło się? Jak należy w pełni przeżywać Mszę Świętą? Odpowiedź znajdziecie w filmie, który trwa 52 minuty.


Aleksandra Jaszcz 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw swoją opinię