piątek, 3 października 2014

Ja Jestem

Fot.: Zdjęcie okładki do filmu

„A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do końca świata”.
Mt 28,20


Czy zastawialiście się kiedyś nad słowami Pana Jezusa, że jest z nami aż do skończenia świata? Czy naprawdę można Go znaleźć w świecie wtedy, gdy toczą się wojny, kataklizmy i inne nieszczęścia? Czy jest jakiś człowiek, który może zaświadczyć o Jego żywej obecności dziś?
Odpowiedź na te pytania możemy znaleźć w filmie dokumentalnym pt. „Ja Jestem”. Dzieło to jest pewnego rodzaju poszukiwaniem Jezusa żyjącego współcześnie. Autorzy filmu docierają do najdalszych zakamarków pięciu kontynentów, gdzie miały miejsca cuda eucharystyczne mówiące o obecności Boga. Jest mowa m.in. o cudzie eucharystycznym w Sokółce oraz w Lanciano. Rozmawiają z ludźmi, którzy doświadczyli obecności Pana Jezusa w Eucharystii i których życie uległo całkowitej przemianie dzięki zgłębianiu tej tajemnicy. Świadectwa tych osób mogą być dla nas umocnieniem w wierze, a także refleksją nad miejscem Jezusa w naszym życiu.
Zapraszam w podróż razem z autorami filmu do miejsc, gdzie miały miejsce cuda eucharystyczne oraz do ludzi, na których życie wpłynął Jezus żyjący w Eucharystii.
Film powstał w 2012 roku. Trwa 82 minuty. Jego twórcami są Maciej Bodasiński oraz Lech Dokowicz znani z innych filmów m.in.: „Egzorcyzmy Aneliese Michel”, „Duch”, „Boskie oblicze”, „Syndrom”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw swoją opinię