środa, 3 grudnia 2014

Boska interwencja (tytuł oryginału: „Facing the Giants”)

Fot: zdjęcie okładki do filmu.

,,Miłuję Cię PANIE, mocy moja
PANIE, opoko moja, schronienie moje i mój wybawco,
Boże mój, moja skało i moja nadziejo,
tarczo moja, mocy zbawienia i moja twierdzo!
Niech PAN będzie uwielbiony!
Wezwałem Go na pomoc
On mnie uwolnił od wrogów”.
Ps 18,2-4

Trener szkolnej drużyny futbolu amerykańskiego – Grant Taylor przez sześć lat odnosi same porażki. W końcu rada pedagogiczna chce go usunąć ze stanowiska. W życiu rodzinnym też mu się jakoś nie wiedzie. Bohater zastanawia się o co chodzi, dlaczego jest tak ciężko. W końcu postanawia swoje życie zawierzyć Panu Bogu: ,, Jezu pomóż mi, potrzebuję Cię. Straszne olbrzymy patrzą na mnie z góry i nie wiem, jak je pokonać. Nie chcę się już bać. Jeśli mam coś zrobić, to powiedz co. Ty jesteś moim Panem. Weź moje nadzieje i marzenia, ale daj mi coś w zamian”. 

Bóg wysłuchał jego modlitwę. Postawa głębokiej wiary bohatera sprawia, że zaczyna on promieniować miłością Pana Boga dookoła siebie. Nie pozostaje to bez wpływu na podopiecznych...  O tym, w jaki sposób świadectwo trenera oddziaływało na uczniów i jak potoczyło się dalsze życie Granta Taylora dowiecie się z filmu, który trwa 110 minut i pochodzi z 2006 roku.

Utwór w reżyserii Alexa Kendricka ukazuje ważne prawdy, jakimi powinien kierować się człowiek: ,,Dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych” (por. Łk 1,37), ,,Jeśli godzisz się z porażką, to przegrywasz” oraz ,,Wąska jest droga do Światła i niewiele osób ją odnajdzie” (por. Mt 7,14).

Warto obejrzeć ten film, by przekonać się, że Pan Bóg naprawdę może przemienić nasze życie.

Aleksandra Jaszcz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw swoją opinię